close
昨晚放工去O左SOGO,我有現金卷啦~
係IPSA買左第二代乳液~
真係好好用,以前我都用佢第六代果支,
係用完後好耐冇買~
HAHA~佢仲送O左幾包SAMPLE比我~


跟住去埋CHAPEL"睇下O的野
買O左條好閃既鏈,平時用又得WOW
打算拿埋去下星期一影PRE-WEDDING

仲有耳環~,我應該會帶呢對去,同埋帶埋對CHANEL去
睇下到時想帶邊對就帶LU~
買完就同BEE去買O左對皮鞋~
之後係DARK ART見倒D晚裝婚紗都幾靚~
走O左入去問價
BEE BEE話送件嫁衣比我丫~
感動~不過我都係唔會咁快決定,
睇定D先~


同埋BEE BEE未放工來搵我AND 發發前
我同發發經過1881時~見倒好美丫~
做緊WEDDING的怖置~
剛好做到月尾
本身我一早已經會去果度影PRE WEDDING
剛剛好就有呢D有係度
真係好正丫~>.<
個天都仲意我@@HAHA~

先穿個便服影返張先CC~↓

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()