前日星期六早上,我做O左我人生的第一次~
去O左DERMES度做激光脫毛~
我的治療師係KIM~
非常專業同超級好人~
應該話其他個個都好NICE
仲有多謝我的網友阿君超HELPFUL的幫忙
我雖然上到去等O左一陣~
佢地係咁問我想飲D咩呀~想唔想食D野,使唔使去WC
好NICE~
跟住我JOIN埋做UNDERARM同LIPS~
做第一次的FEEL
好緊張HAHA~
不過我冇敏感~可以做啦~
正式做有D吉,同埋好冰=.=個風機超強
有D麻的FEEL~,不過超快個幾字就得LAW~
不過第一次做佢同我做O左毛孔閉塞先~
下星期六再上去做真係除毛了~,
非常感謝BOOK時間都好就我~
來得及我影PRE WEDDING又唔使怕佢生出來
剛做完第一次果日有少少紅,不過好快就退了~
明顯白一點點~冇見倒閉塞,好似打通O左咁HAHA~
好想快D再上去做~
我都係為O左我WEDDING LA~~
kim話我應該到結婚時會又白又見唔倒毛孔呢~
好感動丫~~~~
就係呢間了,好出名~→DERMES
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()