close
24-10-2011
呢日終於都影了正式的pre-wedding photo了
為o左呢日我做o左laser脫毛
煩惱到pre wedding
老板娘d服務真係冇得頂~
我比9分~
但係其他人就.... 選衫果日2分
final fitting果日 5分
final fitting 23號果日真係搞o左好耐
全部衫都要再改,仲要有一件唔係我選的
而我選的果件就比人帶去台灣影完dirty o左拿o左去洗
我即時再選過第二件,不過因禍得福,
我選o左件仲好好多既~
另外又因為我選的地方原來果日冇車去
so shit~即日要我地周圍搵車
好彩bee bee有fd做的士司機
包o左佢fd部的士7個鐘
最後都順順利利fitting好安排好車~
原本我係kc +化妝係yumi的
點知佢地唔熟果邊就果日早上先轉o左人比我...
23號已經搞到我好急,我仲走埋去我fd度整指甲
整到成11點,好彩我表姐一早叫佢男友幫我拿o左個花球
送埋去我家



到24號正式影啦~我竟然唔知醒,
好彩唔使化妝~2個字時間出o左門口
去到剛剛好9點正冇遲到
當日就即時轉o左ricky + gary +化妝 winnie
當天我去o左西貢大溪地影,之後再入東霸,晚上就返尖咀1881影
呢件拖尾係最靚啦~好長好長,但真係好重,
應該真係好彩之前果件比人整dirty o左
穿住件拖尾真係好熱~就咁去o左大溪地影
then影完就轉妝轉衫入東霸
好多人影呢,加埋我地有5對人影
還好果度超級大~
第二件婚紗係更熱,因為有n咁多層啦=.=
但大家都好仲意


bee偷偷用電話幫我影的,再加effect

影完呢件其實仲有兩件~只係綠色果件
我唔仲意佢同我整果個頭law,但你係冇得say no
因為佢整完都唔會比你睇
再加上急住影日落唉~
加插一張入東霸前去茶餐廳食飯的相
雖然我之前有比人影開相
但咁樣走去茶餐廳都係第一次=.=


後記:  我11月21號就會去睇相,
都唔知選倒多,定係選唔落手,希望兩樣都唔會
普通就好了~佢影果日睇過幾張影果個都ok o的角度
我比ricky 8分 ,i feel佢幾識造氣氛,特別係影晚上時~
而且肯為我地跑好遠路極遠下幫我地影幾張相,我地係霸頂坐,佢一個就咁跑落去=.=
gary[助手] 9.5分,佢好有heart,好細心,同埋都幾搞笑
winnie [化妝師]  3分,唔知係咪因為佢病,
i feel佢唔多老皮~同埋我做過化妝又讀過又做過,
我feel麻麻地,我又唔敢講佢唔掂
只好扮傻問下佢係咪畫咁樣好d,係咪粗d好d
同埋我講到明唔仲意梳起d頭髮
我比較橫,我唔仲意冇頭髮係肩度law,
點知出到去都係轉頭時都係整開晒,頭飾都係佢選,
你唔會有時間發言,亦唔會問你好唔好
好彩果日我自己都有飾物係度
病唔係大晒~要我提先識補lip~好唔細心law
仲要冇禮貌~我周圍望使唔使話"大小姐我講多次唔好再動,我set唔倒頭"
我即頭想打佢,我費事x人,
唔想影響我心情,因為gary 同ricky都冇得罪我~

anyway~暫時來講
我feel最差就係第一之選衫老板娘唔係度,
d人就好似迫你決定,咩都求奇要你不停打去跟
第二就係化妝師真係好唔專業,
and除第一個頭同妝外,唔會問你仲唔仲意
轉完妝都唔會比鏡你睇
我次次都係叫bee同我影~一係就問bee ok唔ok
其實都冇咩
好彩big day唔使再穿佢影pre wedding d衫
big day衫同pre wedding o的衫佢果度差好遠
開頭我唔知佢間野係咁,如果唔係我一定pre wedding唔會搵佢
成間店得攝影師同老板娘係最有heart既!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()