之前9月5日~去試婚紗影pre-wedding
心情底落左好多日
因為feel好似服務麻麻地
同埋好多既唔放心
試完之後果日又打電話去book好影相當日攝影師同化妝師
其實都唔知邊個好,見人地影過果d就book
到big day選衫我一定要帶晒o的fd去試
唔好好似影pre wedding咁~咁快試完
比佢咩都話好
雖然bee 仔話都ok冇咩問題
不過都仲係好唔放心
final fitting 係10月23日,bee 仔最後都係決定陪埋我去
都唔知如果到時唔得佢係咪真係改得切
今日再打去佢話會即時改
10月24日就影啦~
bee仔話影得真係feel唔好就同我再影過@@
感動呢~bee仔~

另外試衫果日我地提早慶祝5年拍拖紀念[原本係9月7日正日]
其實我都冇話點特別去慶祝
因為我個人都好倦~
試完衫我地行陣街
去o左海旁坐
吹下水玩下ipad咁law

果日都幾好ka 天色~
又冇落雨wow~
到咁上下就去新港度食飯

都幾好食既~又唔貴~不過好多人排隊呢
我地冇話特別想食貴野,
may be上個月生日已經一人食o左一餐~
9月呢餐就是但la~好味就ok了
大家都不太想花太多既錢
因為日後有好多錢要用啦~
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()