close


KIEHEL "S ROSE WATER

呢支野我買O左兩日,BUT 我已經FEEL冬天用都幾好
佢入面好多ROSE WOW~,整出來化妝綿又唔使用好多
平時用爽膚水用各大牌子都用過,
BUT冇咩特別感覺
今次TRY 佢~好似都幾保濕,
唔會用完個面都好乾[我係超乾的]
明顯比我平時用CLINIQUE更保濕
同埋好似真係好吸收~吸晒成片綿都變白了
好似比我的面吸晒咁~
冇我想像中ROSE WATER油油地的FEEL
以前我用過有D牌子果D係色素來,
完全用完都唔會點吸收,片綿依然係紅
BUT呢個佢就唔會,SO I FEEL我會繼續用的
個價錢仲要好抵,$155 有250ML ~
MADE IN USA,
只係我唔會用佢來做導入機,
用返普通的就好,因為用開400ML的CLINIQUE
佢呢支ROSE冇大支裝,做導入的話會好快用晒=.=
MAY BE我用晒支CLINIQUE就試埋KIEHEL"S D保濕化妝水吧,
果D反而有500ML TIM~唔知係咪ROSE WATER成本貴D呢
I FEEL佢入面好多ROSE,好精美~

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()