close

血併最後機會,後日要開始做電腦節了
要買的都買了haha~破產啦啦啦~~~
一向都超愛日本maison gilfy呢個牌子,
佢分幾條line的, gilfy, backs, rebacks
雖然有點貴,but~d cutting is so good~
料還不錯~ 今次買兩件都是gilfy
平時都買backs,反而rebacks就少買~
都愛比較修身的~
不過今次新貨gilfy果兩件都靚,就買了~我比較貪心
同埋我都幾清楚自己穿什麼好看~
太可愛的不合我~會超怪的
同埋多數買得gilfy的,係hk都好少機會撞衫~
貨很少呢,新衫唔買轉頭就賣光了~
所以呢一看中很喜歡就要買了,
如果唔係實後悔
個人不太仲意料差的~
也不喜歡沒cutting
太普通又不喜歡~
基本上其實我跟人撞衫的機會都極底haha~
同埋我覺得係人穿衫,不是衫穿人
不合身的不要買~
貴精不貴多~
當然我係貴精又貴多啦,好看的東西都忍不住想買下
現在好了很多,買少了~不然我又要加衣櫃了~=.=

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()