close

HAHA~今日又見倒BEE~,佢收工來搵我

我收工就出O左尖咀啦~行街街~
難得阿金都陪埋我行~
又難得出去,當然要去我最仲意LCX果間GILFY買衫啦
破產了~我差幾百蚊就做VIP了-,-
開頭仲FEEL未必得,看來家下一定做倒了
再買一件野都已經得HAHA~~~~~~~


超精美呢袋子~
我一向都很喜歡~,有好多人話佢地D 服務唔多好,又臭串
還好我每次去,都咩事都冇,服務得我好好HAHA~~~
仲認得我TIM=.=MAY BE佢地係比較COOL吧~

行完就去O左POKKA CAFE DINNER
好似開PARTY咁呢~
BUT 只有X"MAS餐就冇其他野食=.=
SO BAD~



最巧合係,我同事GIGI佢竟然坐O左係我後面桌~
我到走果時先發現HAHA~



arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()