close
 之前見佢得意就買了~
我最仲意試唔同護膚品
呢隻野係韓國的,
用了差唔多十日~打下個試用後感
我早晚都會用,本人皮膚比較乾而已長年都有化妝
所有對一般保濕品都極易試倒有冇用
用O左呢支野,首先用得十日,我FEEL唔倒有美白,
斑我都FEEL唔倒有淡左
有時我都會查完先做導入
感覺查完係FEEL皮膚唔會好乾,保濕I FEEL有少少用
以佢價錢咁平來講,佢可以比倒我既係查完唔會有乾的FEEL
但明顯效果,我完全FEEL唔倒,
用完應該唔會再買了HAHA~
MAY BE都係一分錢一分貨啦
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()