close
又經過完討厭的電腦節
佢做咁多日我就咁多日冇做導入導出>.<
做完o左今日終於都放假
可以做個切底d既護膚~
先做個導出~睇落我片綿好似冇咩野
又唔黑又唔黃,
但係做完之後用o左我妹去大板買返來比我的q10
都唔知點解大板會買倒北海道專賣既野@@
用o左就真係大件事,
我成手一粒粒果d死皮黑黑的......shit~
平時我都會1week做2次的=.=
今次十幾日冇做過,真係救命~~
做peeling真係唔可以太懶,幫助吸收之後做的精華素~
我多數好下意識就跟手做埋導入啦~
但做完peeling之後我去洗完面,
用了好熱的毛巾放係兩隻眼上面
好爽,再做導入==+

當然係我做完呢堆野之後.....
bee bee都叫我幫佢做導入導出啦=.=
看來佢都就快愛上叫我幫佢做=.=
可能佢做完效果太強吧=.=..

呢支peeling算係我用過的比較好
用完好似好clean又唔會有好緊好乾的feel
may be朋友們有人去開日本可以自己買來試下啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()