close

HA~打返年廿八果日先,我一路都以為自己有打,
點知原來打少O左日記
果日其實我係陪同事去買衫褲果D既~
點知我之前思前想後想買個型D的手提包
路過見倒有個幾靚又閃,
就買O左個長身的HAHA~
最重要係比我想像中平好多WOW~
物超所值~
而我同事都買倒佢要的衫褲~
行完街一齊去朗豪坊DINNER
發發話想食[池~~~~~~~~],其實就係PEPPER LUNCH
阿昌又話未食過,咁就一齊食吧~
今次好快就熱完了~因為我掛住影相HAHA~
用手提電話影~好難係張大台度三條友一齊影,
個頭真係伸得長啦HAHA~
YUMMY~~~~~~HAPPY MOMENT!!!


arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()