close
照我每一年過年~年初一例行事~
一早就要起身~因為我住很傳統的圍村~
年年都會有村民舞獅
去每一家拜年,
今年我就影了~年年都沒影的
可能今年我唔影就好難再有機會了
因為下年我就出嫁了~
我家條巷會比較窄~所以很難入來
今天下大雨,也不開很大的門~,
所以只好辛苦舞獅的村民了~
只能在門口呢




行近一點~要放利是比獅頭食HAHA~
我阿女麻插了很多封入去呢



今天真的非常凍~我起身看看都只有6度~7度=.="
起身時還想緊今年會唔會唔舞了~
真的傘子都沒有,也不能穿太多~HAHA~
太利害了,我都凍到連床都不太想離開.....





之後我返入屋~看看今年的全盒~
也是上年的~



入面有例牌的東西~我最仲意還是金牌~
[我的鬆弛熊好似好為食~~HAHA~]




無無聊聊地影下,就要化妝出門口了
凍到我手都硬,可是我連過年都懶HAHA~
夾起頭髮,是但淡妝就出門了
過年難得同弟妹出門
出門前一影~↓




我地一家人先去朗屏大姑度拜年~
坐O左陣等埋阿叔佢地就落O左去茶樓飲茶,
食食食食食~食O左好多野~
食完又要出發啦
去葵興姨婆度拜年啦~
上去同表哥吹水~收利是HAHA~
個個都知我最後一年收利是=.=
下年到我派收冇我份
不過長輩依然都係會派比我HAHA~
佢地話想收的話,得!造人LA,快D生個出來就有~
OH NO~~~~~,
今年超GOOD,表哥比埋海洋公會飛比我地去玩
我弟唔去比埋我,咁我就有2張飛了KAKA~
最抵死既係,連利是封都係鬆弛熊,超LOVE!!!!




拜完年就返元朗買野LA~,阿琪同阿女麻好似~
係度睇零食=.=





而我就買了韓國梨~唔知係咪同韓國食果D一樣啦,一陣食~
買完就返屋企LA~~~






最後係今日利是HAHA~


arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()