close


年初二~我依然去O左拜年,
今日真的超CRAZY!!!!!!!!
今日係超級凍,但一早起身就踏單車GOGOGO
由我元朗屋企,踏單車踏到天水圍~
先睇下我的衣著,要由頭包全身
穿住4件衫,連SLY N3B大外套,
帶上冷帽,比毛毛包住條頸,
牛仔褲加強保暖[其實當踏緊時係冇咩用=.=]
靴子[唔暖,我的腳依然很冷=.="""]
最中招就係隻手,
硬O左=.=""仲紅紅地=.=""""""幾怕凍傷呀~



車程用O左八個字~就到了~
其實我地都幾高速HAHA~
得我細佬唔係度~,佢今日已經要返工=.=
D風真係凍到震呀~
但係踏到差唔多嘉湖果邊就開始FEEL熱熱地=.=




好快就去到天澤了~
去龍翔酒樓飲茶,舅父同舅母一早已經訂O左位了~
一坐下就食食食食食啦~
飯都吃光光HAHA~運動完特別想食野@@
當然飲茶都坐好耐,話提大部份都係同我有關=.=
講結婚D野,買樓D野,買金器D野=.="""""
講到咁上下坐到3點幾就上樓上舅父屋企坐~
一出茶樓~勁凍~~又包到實晒~
不過我算好啦,呢幾日都冇貼暖包




上到去見倒好多花@@
都幾靚,就拿起相機影=.=
見倒表姊果D花@@
全部都係代表好意頭的
串串金,最特別~
還有新年我另類仲意的銀柳~HA~

點解?唔方便說明CCCCCC




當然上到去拜年都係又係吹下水,
講下去旅行,結婚果D野LAW~
食埋飯先閃~
呢個紅羅白薯仔湯超讚的~偷師~↓




有去就當然有回LA~
落樓返屋企時~超超超超超凍,比來天水圍時更凍
太CRAZY 啦~
呢次的單車遊真係令我深刻非常啦~

PS↓返到屋企收埋來我家拜年的利是,
          是日收獲~HAHA~

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()