close


收工出o左mk~去朗豪坊~
因為之前係fb個skii專頁度玩小遊戲
跟住免費送30ml神仙水haha~
正到爆~仲買埋mac的foundation and 碎粉~



返到屋企同我神仙水來個大合照haha~
真係好抵用,用好耐~la我支大神仙水~
今日再多支30ml有排用,
我仲有支75ml都未用啦
75ml係我加入member時
到生日的時間skii再送我的~
都唔使買~
而30ml果支今日去換時~
完全冇sale過我~簽個名就拿走了haha~~~



跟住係就我今日買的mac foundation
呢隻野我冇用過ka
只係即時試過feel幾好~
佢係jelly 質地的~但又重遮暇同時又做倒保濕
用濕粉掃上,可以上到好薄wow~
等我快d用完我支dior就用,dior得返少少咋~
so我先買定~




再來就是mac的碎粉~呢個色係配合我個foundtion用~
上埋呢個好滑丫~
始終mac d野都幾好用~
本身想買返chanel 的foundation,因為用開~
但係都係用下mac先,chanel還是夏天用好
皮膚很舒服~



其他大牌子來講都幾抵,買2樣剛好5百蚊咋~
都合理~但最重要係好用= =+
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()