close


之前係維園買的納米保濕噴霧機
其實我用到家下都FEEL好好用
不過突然因一時唔知的失誤,
令我突然發現一些問題



問題就是我昨天加精華入去時,加得很滿滿
因為懶成日加的關係~
加滿滿我就關了即用
但發現佢噴唔出=.=
好濕個噴位~
咁我就O O左,心想~唔通比我玩死O左>.<
把心一橫同佢急救下
用綿吸返走少少精華液
跟住再用綿花棒,抹乾個排出口~
之後再TRY~唔多得= =
再等多陣,出倒少少
再耐D,GOOD~好返冇事啦HAHA~
今次教訓唔好懶~係少少地加就好了
[說明書沒說的啊=.=]
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()