close
今日我放假~訓呀訓,

起身第一件事來做的就係玩下我D護膚品

又見皮膚有點沉即做個加料版MASK HAHA~

好多人去美容院就做得多,自己做都唔係好識~

BUT我懶,以前好鬼仲意用,

只係家下做PAPER MASK多~不過就算工具唔齊
其實都可以照做



先裝面膜粉加入碗[很普通高身就可以]
我用呢個係橙+骨膠原成份的~
有美白同保濕的功效



因為我FEEL呢D粉成份唔夠勁~
所以我再用溶解度高的膠原粉
呢個係我平時DRINK開的~
可以補充10000骨膠原



加入一匙滿滿的膠原粉



之後再放入大量精華素
我是用神仙水的,加強保濕



好之後可以加水
平時我是加奶的
因為突然想做冇買
用奶會更好^^~
之後搞混,記住唔好加太多水
沒有掃[其實只是我不記得放了那]
可以用扁一點的匙去做~
最多是查得不夠漂亮,呵呵~




好似整蛋糕咁~要整到滑滑的
但不要太濕
手腳要快點不然就凝固啦~



到咁上下其實我習慣用手指摸下個MASK
凝固了就差不多可以收工HAHA~
記住唔好用水洗住~
用手一樣可以脫光光個軟MASK
脫光才洗面
如果唔係你個洗手盆應該唔使要~



都算原整吧HAHA~



碗度果D其實之前可以把餘下的當手MASK
但我掛住影相唔用得HAHA~
咁佢呢度乾O左,都一樣唔好即洗
起O左佢出來搵野包好送比垃圾桶
之後先洗,就好乾淨LA~


做完之後真爽HA~
其實自己整都好EASY
唔使比咁多錢比美容院LA
慳唔少錢的做法麻~
我仲有好多包HAHA~慢慢做↓
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()