close

今日一早未天光已經要起身出門


去沙田寶福山完成靈堂的儀式


見婆婆的最後一面,


我一直眼定定看住她的屍體


個腦一片空白,


我相信係我不太捨得我婆婆吧


因為可能我知道再唔望多幾眼


永遠都冇機會見佢了


所以一直係咁望住~


之後就送去和合石安葬


果個位都幾好,可以望倒全景


比我公果度仲要好~


完成晒o的野就返元朗食飯


跟住去整整個頭~,因為個個都要啦


咁我同我弟and我表哥去o左屯門整


再返元朗酒泉食野,thx haha~和牛刺身超美味~


食完就返home了~


ps.我病到又得返半條人命~

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()