close
P1200007  
今日唔想打生活上的事,因為唔多開心
咁就打下我好耐冇打的用後感
今次拿日本的Q10吧~

呢件野其實好出名,只係HK冇得買~
其實有朋友去開日本北海道都好易買倒
因為真係超級好用
我之前剛用完的是未有UV的
現在新的呢個已經有UV的SPF15 PA++
防曬度都好夠~

P1200008
打開後,見倒白色的CREAM狀
但係查係面一推
就會好水潤,完全唔會油油的~
我多數用來早上用,而已代替日霜
在上BASE前用,可以令個妝更加貼~
最近佢呢樣面霜我相信只有UGB~
但UGB好水,只是會有點油油的
所以這個WATER CREAM很不同丫~
可以令個妝不易起乾紋
但份量唔使用好多都夠成面用
我覺得比好多大牌子CHAXXL,DIXX,LAXXXX....都要好用~
極敏感皮膚都可以用
所以有興趣的話有朋友去日本
就叫人買吧~~~因為我用了後就不想在HK買日霜了
找不到令我更心動的代替品HA~
 

FACEBOOK GROUP
有興趣關注的可以加我啊^^↓



OR OTHER BLOG
http://winniejoy.pixnet.net

arrow
arrow

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()