close

收工後同發發出O左尖咀~~~
仲要等阿POON佢地出來~
咁我就去O左THE ONE先~
精華素用完了,就去買過LA
今次買KIEHL'S的新野~
個名好強~激光美白淡班精華素
佢只有呢支係有淡斑的功效
還送O左3色SAMPLE比我試用
不過我都係近排先轉用佢D 野
ANYWAY 佢D野真係幾好用,又唔貴~
等我試返1,2WEEK就再打用後感吧~^^

去完仲見有時間~去K11先~
發發買糖LA^^~
去呢間STICKY買,都幾靚KA~
BUT價錢就一般般


棒棒糖KAWAII D WOW~



未開袋就扮食拍照的兩人HAHA~


THEN~阿之同阿POON AND HIS GF出到來~
即去食飯啦~
今次飯局係OUTBACK STEAK HOUSE
我幾仲意食的一間店~


最愛呢個餐前飽,每人只分到一點點呢>.<


小食~爆谷蝦,多人食都幾好既~


主菜一堆
MUST EAT配菜~薯仔HAHA~

個湯都幾好



STELLA~~佢地話幾好飲,
我冇飲,我現在只會飲水同茶而已~


MY LOVE!!!!!最愛必食的甜品~~~超好食= =+


呢個反而我唔仲意~
BUT仲意彊餅味的人,MAY BE 會仲意食~

一班人食野真係好HAPPY LA~
食完就各自返屋企HAHA~~~~~

要睇全部相:  http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150700775288092.457367.561438091&type=3

另外今日超快回天水圍搵肥文
THX幫我買200張餅卡呢HAHA~
我要努力入返個封入面LA~


arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()