close
呢篇真係放左好耐了,成個月都來了~
見其他篇都未有時間打就先插這篇吧~
收到ROSANNA 的HANDMAKE禮物很喜歡啊
先看看包裝
絲帶,POSTCARD,貼紙,係我杯茶啊~


看~下次我送禮物比朋友
都可以試一下呢個包裝方法~

打開盒子,包得很好
玻璃的不易整破啦

碟子出現,全人手畫的~
清清地,碟子再細一點仲好
HAHA~

放上杯子~也是她人手畫的
美嗎?

轉另一邊看~
有我和BEE的名字啊~
手位那邊也有小花紋
不錯吧~

洗好了我又看見ROSANNA的名字係杯底啦~
呢隻粉紅其實我幾仲意

現在我都在用來飲水飲牛奶呢
滿方便的,
我又多一套杯可以換來換去用了HAHA~
飲不同的東西用不同的杯子= =+
我很花心吧~

最後THX ROSANNA送我的這份有心思的禮物^^




我的FACEBOOK專頁開了
有興趣可以加我啊^^↓



 

arrow
arrow

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()