close
星期六收工後飛的去又一城~~
因為要同發發一齊去拿抽中了的ESTEE LAUDER手指@@
我果條就今日去沙田先拿得~
不過比我想像中沒那麼好HAHA~
但都幾似支ADVANCE NIGHT REPAIR的SAMPLE!!



如果佢做得再DETAIL D仲好= =+
我全間SHOP的人都中晒呢條手指呢^^


跟幫人AND發去SHISEIDO拿SAMPLE
今次拿了EYE CREAM~
我對SHISEIDO期實冇咩興趣~
因為之前用過佢FULL LINE FEEL唔好用冇料到~
BUT阿發比O左我,我得間就TRY TRY LAW HAHA~



野又換完,咁我地就開飯了
發發心情好好WOW~
請埋我食飯HAHA~
我同佢食MI2COOIII
其實係我幾仲意食呢間野的~
佢未食過我叫埋佢食= =+


我又帶了佢地出來^^


呢個芝士魚柳我次次都食,
真係唔錯~同埋好大條丫~


發發叫果個豬,還是近又果D比較好食,
太乾了~


天婦羅就一般,沒什麼驚喜


溫泉蛋我仲意,好想念我係日本食果隻蛋>.<


蒸蛋~


唔知點解叫O左小甜都仲甜的0茶~


食完周圍行~見倒個頭飾我幾仲意WOW[右上]


IT CUPCAKE~~ NICE~

行多陣就各自回家了HAHA~
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()