close

白色情人節一如以往撞正冇假放
都係要補祝吧~放假時簡簡單單吃個飯~
今年的白色情人節補祝飯局
去吃我特別喜歡的北海道米比薩
是次登場MODEL都係紙箱人HAHA~

開餐LU~,我是喝烏龍茶而BEE BEE是特飲~HA
我比較怪只愛飲茶同水,不然少甜的東西~



之後吃了大判燒~YUMMY~~~
今次叫了海鮮的~不過還是八爪魚的好~
因為不是十分多海鮮呢

每次吃這個都比佢D汁同木魚吸引~

再試了過新東東,
咖哩北海道牛乳蛋包飯配漢堡扒
個蛋可以再生D,入面係白飯
如果有得做炒飯就仲好,
個汁好味,漢堡肉就乾O左少少
BUT整體都OK
最好還是吃回最普通的咖哩牛肉蛋包飯
這個有點像台灣蛋蛋屋果個呢~


 米的PIZZA我食過很多次
但呢次呢個係新的~
有大量櫻花蝦,仲有甜蝦
自問我好仲意食蝦,SO都OK 既~



呢間SHOP價錢算平了~
我今次去沙田新城市空中花園的分店~
其實去最多還是尖咀ISQUARE的分店呢~
食PIZZA HUT食到怕的人可以TRY try呢個啊~
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()