close
帶o左紙盒人返工~

佢第一次出門口haha~

我順手帶埋部gf1~

收工時同佢去埋鴨記影o左幾張~

都幾仲意呀~

沒想到鴨寮街的晚上同我的紙盒人都幾夾^^

唔知大家仲意邊張多d呢~



紙盒人: 請小心落樓梯~



紙盒人:冇人的地鐵站?




紙盒人:我的眼光d定後面d燈光d呢~



lomo~佢好似灰灰



紙盒人: 要企得小心d



呢張好可愛的樣子



紙盒人:我比人收埋係倉入面丫~



紙盒人:好多canon紙盒!唔知用唔用倒係我身呢^^~



紙盒人:細盒企太遠了~

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()