前排拿了ADVANCED NIGHT REPAIR 的SAMPLE
今天終於都到我拿佢條手指了~
放了在一起~試用裝有7ML呢還好~

最近都開始連眼的產品都轉去用ESTEE LAUDER
只是用多一排先打眼霜後感吧~
先打返個ADVANCED NIGHT REPAIR先~
未用之前我都冇咩特別其望
用完之後我應該用晒KIELH'S支淡斑精華就轉買E支來用
呢支的不同係吸收快~
好似水份膠原比皮膚狂拉入底層咁
我TRY過用多少少份量
都吸得超快~可以見倒佢被皮膚吸收的能力相當高~
我照平時的護膚品,只換了過支晚上使用這精華
明顯係比我用KIELH"S果支保濕
同埋滑D~
只係亮白度佢冇KIELH"S果支咁好
MAY BE份量我用得冇KIELH"S果支咁足吧~
所以KIELH"S果支我當佢日間精華用,
而EE果支就晚精華用~
我用O左7日都仲有半支係度~
等我用晒佢就慢慢轉去用吧~
佢個DNA修復科技我幾仲意
只是味道都係怪怪地,好似橙味咁@@
價錢佢都唔算貴,合理~
值得一試~



再來就是我又買到我的最愛~NUTS~
好難買倒呢~
其實我只會買日本雜誌啦~
因為我買衫十件有9件都係買日本牌子~
我仲意比較型D既~
SLY ~ GILFY~ 都是我最愛~
已做了MEMBER HAHA~想訂衫我可以幫朋友一把~
GILFY 9 折呢~
再唔係買夠7千蚊自己開返MEMBER都可以
可以優先留新衫唔怕比人買光光~
講返本雜誌
今期送RIENDA的小袋子呢~
很喜歡呢個花紋
可以放我的小東西呢~


arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()