close

前排之前買果支冇用眼霜終於用晒
我就去買新野試
之前用過EE支DNA精華FEEL幾好
就再去買埋佢既EYE CREME用~
如果你好似我咁成日要化妝,
隻眼勁乾,
又多眼紋,可以TRY TRY


介紹下佢先~
ESTEE LAUDER 的TimeZone

逆時空抗皺保濕眼霜
顯著減淡眼紋、皺紋。



佢個質地都幾滑同幾好推~
我用O左1-2WEEK~
好幼果D紋都明顯冇O左少少
但係I FEEL如果你本身唔算好乾就唔好用
同埋油性皮膚都唔適合~
中性皮膚都OK,用完可以按摩幾下~
幾舒服


另外SALES姐姐都送O左支
CYBER WHITE 的精華素比我TRY

我都未得閒試
呢排拿O左好多SAMPLE HAHA~
可以慢慢來~
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()