close
星期一果日去O左大陸的東門
未講內容[下篇先打]
先講下我當日收獲先HAHA~

買一堆的東西^^很便宜,
都在同一間店買的

美美的KEYBOARD貼^^
很花的,不過我呢打字根本不用看KEYBOARD所以沒差~
時間的關係,我完全未有時間貼~

RILAKKUMA 的貼紙,
雖然應該不是正貨
但.....太平了,即買了~
因為我超級LOVE RILAKKUMA 麻

還買了我每星期都要用的數薄
正正方便我寫數打REPORT!
3.5人仔一本咋,真係抵到丫~
而且那個素描我都很喜歡

還買了一本大的
巴黎~~好美~~~
還未知拿來寫咩~

買比JULIE的~
我係LOG ON見過差唔多既野
只係太SWEET了~
同我既STYLE唔係好襯~
如果唔係我都會自己用HAHA~

盒子很華麗呢~
不過很平~有點像ANNA SUI 的樣子
可惜ANNA SUI冇出丫~
只要18人仔== +好平丫~

一埋膠紙,
有RILAKKUMA有田園風的
遲D要送禮比人拿來貼都很不錯吧^^

髮圈~很優美
呢個我敢用,有時穿T-SHIRT都可以用
因為我的頭髮都超長,
懶整頭時用超好的~
很喜歡那個銀色的,很精美~

另一個髮圈隨意的波點~
不過太過甜美~
我也不細了麻HAHA~

最後呢樣我一次過買一SET的~
很美,超喜愛啦!!!!!!
小盒子可以給我裝髮夾


而大的~是眼鏡盒來的
不要少看它的外表,入面都好美~
很貼心的那個絨面~不會整花眼鏡片的~
但色彩都很美~~~這個是我今次最喜歡的~

這個不是我的,是仁仔的
CARD HOLDER HAHA
男仔用都不錯~簡約風
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()