close

我發現我真係超愛粉紅色~ha~


今日收8點~同發發&阿孫去o左朗豪坊行街


因為我的gucci快比我用破


so買多一個袋子吧~


我滿喜歡的~很有夏天feel吧~


粉紅色也好看~haha~H&M出品超抵~



仲買O左支BODY LOTION~好香,不會油~


成身都用得~仲要超平~有4個味~


我一見粉紅色就買O左呢支HA~


超級平 30蚊有找幾毫~



還對一對耳環一見鐘情


好豪華咁啦~,好仲意比較誇張的款式呢~



之後仲影埋貼紙相~


BUT張相係發發度,明日早上開會


開完會返工等我COPY埋就影張來打日記HAHA~

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()