終於有時間打返東門篇~
講下之前星期一放假,
同我男友&佢屋企人一齊去拜山
拜完山就落O左東門食返了~
拜山途中落大雨呢~真救命~






今次食飯地方我第一次去
但我男友之前都去過話OK~
只要你去東門有一度係食街,
要係布廣場行過D先到~
好易見倒,成條街都係食店~
今次食的店叫寶發食館
環境都OK唔DIRTY
價錢唔算十分平,但個人食完都比較放心


好了開餐!!!



叫了我喜歡的基圍蝦,
滿新鮮的,甜~


蒜香骨
呢個好食,唔會過份味精
很香~

呢個就麻麻地LA
好咸丫~唔好食~


呢個都幾好食,甜甜酸酸的,
只是肉質一般~


多寶魚!!
MY LOVE!!!!
我超級仲意食呢隻魚
我係屋企的話我媽成日整比我食
好滑~估唔到呢度都有得食!!!!


炆豬肉,
呢個入晒味,都好食!!!!
食飽飽~~~~~~~就行返去東門步行街倒行街街了
得我同BEE行~其他人都返HK~
我地先去行下呢個布藝廣場
但我冇去問價,只係睇O左D款式
但係I FEEL同HK差唔多
D人話講價就平好多WOW
先LOOK LOOK先~
要整先再去~

之後過返對面步行街
又走O左去睇電話機套果D
睇完又走O左去我來親都要去的寶華樓
佢上面果層係賣GEL甲美容用品,仲有D飾物批發的
下面果層,就係呢個入口行落去
右手邊[右下果間衫店]對面
就係我成日去買精品的地方
因為我懶佢D野靚,又唔使講價!!!!!
我最怕講價啦~~~~~~~
而今次我又買一堆,但係都好仲意KA
前POST已打了
http://blog.yahoo.com/winniejoy/articles/556939/index


行呀行,又見倒新的東門町廣場食街
呢度之前冇的LA
現在都很大~
只係我剛剛食完野冇耐
下次再去食吧~
只是小小的店其實我不太敢亂吃~

最後我吃了那個MIJI薯蓉
有很多味的

最後我選了古古力~
如果只吃古古力真的超甜....
但是跟底的薯蓉食就冇問題
剛剛好呢~我個人FEEL都幾好食^^~
跟住返HK~
點知有個小插曲~
就係我地去到羅湖時發現封關=.=
咁都比我地遇到....火災
我地就帶住好TRIED的身體
又走返去地鐵站超多人的~
去返福田口岸過落馬州返HK~~
整到遲O左成粒鐘先返到屋企LA
第二日仲要一早起身去開會,好倦呢~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()