因為太多人話筍崗好多筍野,
同埋買結婚D野又多,傢俱店又一座座~
同BEE放例假的一天即上深圳!!!
上去之前,朋友教了我~我也自己上網做了筆記
都很易去,去羅湖過關,
跟手申請中國E道和HK快速E道
都不用10分鐘就行出火車站

轉了個的士~去筍崗帝豪酒店落車就OK了~


佢旁邊黃色那兩座就是D人成日都話去買結婚東西的地方
是文具城,但係第一座一入去左手邊電梯前那間就是"立興"了
一如其聞,老細真係好好人~價都唔使點講,
佢都會平比你,給你個好意頭,比較老實~
所以我沒帶行李箱都買了一堆[後面再講幾錢]
另外吃LUNCH去了對面中南海順酒店吃了好萊屋CAFE


得個湯同意粉比較好,我是看網友話食過才食
COFFEE差!!全日最貴150人仔~
真有點不明白那位網友的口味=.=


吃完又過返對面文具城買WEDDING野~
但是我找不到CANDY JAR啦,只幾星期內帶行李箱時再去
去立興買東西,原來佢都有好多HK人搵佢印帖
看到佢呢張,心入面想HK印排版設計200張都要千幾蚊啦
佢呢個我都幾仲意~就拍下,
質素同HK冇分別= =+
佢話下次我地想印
我地帶相同手指,OR自己改設計的圖
拿去比佢地排版~
就如下面呢張的收費:
彩印3排版380人仔
字體燙銀150人仔X2[IF要金字會仲平,BUT我仲意銀]
呢度250張計
而唔過300張,由251-299張每張加0.6人仔就得LA
再配埋珠光信封0.5人仔X1@
點加都唔使1K好抵!印錯都可以重印
好選合有足夠時間對版的新人= =+



買WEDDING野整o左成個幾2個鐘,
開組行家具城
超crazy一直路行就超級多座!!
but 我只睇田園家俱,
so不如每間都看
不然3日3夜都睇唔完~

由好百年出發睇傢俱


我行O左入去好快就出返來,
因為好百年比較高檔,價錢都唔平~
同埋都好大件~冇1千尺屋企都幾難放~


跟住去O左家之福,
比好百年平D
但我問其中一間田園傢俱開價都好貴
唔係好老實咁


另一間家之福比較UP DUM ,唔係好大信心
東西有點混亂
但開價冇之前果間咁貴~


一入去行幾步右手邊有間賣鄉村風的
我看見呢個百子櫃好貴意
未講價都2千幾=.=
可惜佢唔係白色丫,但係有位放的話真係幾仲意
最想放晒化妝品護膚品~

跟住再行到最遠就見倒金海馬家居
係我最想去的地方
因為我想去果間"軒尼詩"賣田園傢俱的
好多網友推薦的
本身係G/F樓,我還以為唔見O左==
點知原來佢搬O左上5/F
好彩我有上去行街~
佢都算幾老實
用料唔算話差~
佢開個價比我都叫合理~



先看下我看中什麼吧~
只是我要5月先去訂~
現在先拿了大約的價錢
注意!!現在打的都是未議價!!

↑田園風飾櫃1990人仔~


↑7斗櫃 1900人仔,5斗的才千7,不過要買我都會要7斗

↑花架,580人仔~呢個佢話一口價,冇得講價!!
MAY BE我會在HK找下有冇更好的

↑兩門推拉衣櫃,滿`實用的~2180人仔~

另外還有田園風的公主床
油壓: 4尺 2480人仔      5尺2680人仔
普通: 4尺2190人仔      5尺2480人仔
花紋任改唔使錢
還看中個一座式的CD櫃 680人仔

全田園風,跟住發現唔記得問埋鞋櫃,
桌子看不中,都很大~
留返HK睇
 
如訂造要1個半月連運輸時間,尺寸唔使改就25日就OK~
運費IF我全都買的話我估ABOUT千6蚊度~
BUT我還在想緊~有D應該未必買~
5月頭去度完SIZE要極快上去訂啦~
還有呢間SHOP會收銀聯同人仔現金
送貨連專人安裝,收運費只收人民幤
點計都好過HK,只係要的時間長很多~~~~~


之後去O左B &Q 百安居
呢度真係好好行~咩都有~
田園風拉手~好想買丫~~~~
不過拉手上淘寶訂仲平~



一套5件浴室用~我要買= =+
下次拉行李箱來買~


呢個水龍頭組合好有型,但係千幾蚊~
我又唔想換~


牆架,如果我唔係田園風我都會想買~
不過我還是想找通花的~



牆紙~好美丫~~我仲意第2張= =+~



地毯~超抵呀,又滑~要買丫~
2百6十幾蚊人仔咋~~~
係宜家家私都唔會買倒~


呢個玻璃貼~我仲意第二行左1~HA~黑花紋~


吊燈~ I LOVE IT!!!!勁平,
除了右下角果個吊燈之外~
其他都係3百~6百~
不過我還要下次再去時看來點才決定~



佢浴室的櫃真係好Q大,
完全有得睇,冇買整=.=



之後都晚上了~
去隨意吃過東西
呢間連鎖店都OK
兩個人食O左53蚊人仔= =+~
下次再食= =~


只拿自己想要的東西
我的簿子都寫了很多資料~



食完就行出門口巴士站坐321巴士返羅湖~
2蚊人仔咋!!!!
咁就完成一日筍崗遊了~~


返到屋企收拾一下我的戰利品
係立興買,未買齊,抽一點回來先
下次再買餘下的~


貼貼貼~~~~
仲有婚書套紫色
我應該會改改佢~
不過平過金都好多~60蚊咋~



茶杯~富貴花~
BEE BEE話買有耳仔的
方便拿WOW~~~
我話平時係屋企用來飲中國茶HAHA~
如果係好多人白紅色果套喜花就55蚊
我呢套係75蚊~


來緊16號同29號都上大陸
繼續買買買HAHA~~~~
好開心~~~~

就算其實無無去果度行下街都幾好KA~
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()