close
早幾日好友GROUP WHAT"S APP
討論大家幾時再去好滿食雞翼麵
突然令大家都回想起中學時放LUNCH
成日都會去那家小小的麵食店食麵,非常美味~

當年的回憶更加勾起好友們的相識記憶
又再一次談論果時點成為朋友啦~
數下手指原來我同EVA AND MAGGIE已經識左十年以上了
中學開學禮上,我是排第二的,她們則是排第三跟第四的,
對於開學當時我一個朋友都沒有,
因為我是自己考入鄧佩瓊中學的,
所以沒有一個人我是認識的....
開學禮時係超熱的禮堂進行,
我悶到發呆,係度做白日夢
沒有吹水的對象
就係呢個時侯旁邊坐的EVA突然對我說了一句:[個鐘停O左]
我個腦呆住中,好似當時我答佢:[係WOW]
就係咁就打開了之後的話題了
小女生當然就是說什麼,叫什麼名字,住那.....
講完又再同旁邊的MAGGIE說同一句說話:[個鐘停O左WOW]
反應跟我差不多啦,大家都打開話題了
為呢個超沉悶的開學禮改為交友日吧~
順理成章的,好多時,你第一次跟同學說話
因很容易之後就成為朋友一起去玩~


係中學生涯入面我地係分過班的,並不是每年都同一班
到升中四時,更加時3個都不同班,不同科,
直至畢業~
雖然畢業了大家都各有各生活,要KEEP住關係是最不容易的
因為很多人都因為畢業而失去聯絡
甚至已經唔係好記得D人叫咩名
印象也很易消失
可以難能可貴的是
到現在我們還有一起去食飯,慶祝生日,北上,PINIC........講心事...

朋友可以好多,但可以算知己的又有幾多個?
現在我仲有3個月多DD我就WEDDING了~
而當然我的中學玩伴就是我的伴娘跟統籌啦
最意外的我說我要結婚時
大家都1我更興奮和緊張~
我真的很幸福丫~
如果那時沒有停頓的鐘
沒有話題,可能我們的命運也不一樣
FOREVER FRIENDSHIP~~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()