close
睇電視睇得多,
沒有用LANCOME的護膚品的我
也想一試新產品有多強~
先看看啊,幾星期前我已入手了


Lancome GENIFIQUE~最新的冰鑽亮眼肌底液
可以解缺10大眼部肌膚問題
結合了基因體學和蛋白體學,
利用專利雙重活性成份,令肌膚回復青春
而佢既成份係有咖啡因,
七葉素和綠球藻萃取物

呢幾個成份有咩用呢?
就係針對改善浮腫,黑眼圈和暗沉眼周肌問題!!


一打開就睇倒廣告中佢講的新技術
那個獨有的冰鑽亮眼導入棒
以鑽石打磨技術
360度都可以轉動,按摩眼部


當然我用的時侯,
其實滿舒服的~

只是控制有點麻煩

查上去是有點冰冰的~
但吸收後老實說其實個人認為不算什麼很保濕的~
要發揮佢的功效可配合2 POINT

§撫平黑眼圈和浮腫§
在眼底由內眼角打圈按摩至眼尾

§細紋及疲勞跡象§
以珍珠型棒頭按住皺紋一端,沿皺紋來回輕輕撫平

◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎
幾星期後↓
我每日用2次,早晚各一次,
有按摩~
結果.........
令眼部FEEL RELAX
無可否認那個按摩珍珠頭真係幾好
但並沒有FEEL倒細紋有減退
也沒有減到黑眼圈
有點認為名過於實
只係佢既價錢來說5百幾蚊20ML
本身認為會比我用得超快
但是每次都用那個頸位轉一圈才查
所以滿省用的~用到現在我半支都未用到~
可惜效果我有點失望
個人認為我用3百幾蚊買SKII隻EYE MASK
每日用一片,一盒12片,
一來平,二來最少我見倒效果
好像比這支肌底液實際
朋友買唔買就看你們了
這是我用了幾星期的感受
我用完會留返那個珍珠頭LA~
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()