close
夢想呢個TOPIC,應該每人小時侯都有過作文
有遠大的,有志向的都有,
小時候好多同學都說要做醫生,老師,飛機師....
可能我個人冇咩大志
我可是古靈精怪,天馬行空的,
應該冇咩人會似我咁,
沒可能實現的~

我小學時寫了篇文,
就是我說我的夢想是要變成一舊雲
唔知果時D人見倒我咁寫會唔會FEEL好搞野呢~
但我常常想做白雲,可以周圍漂呀漂~~~
去邊就去邊
可以周圍去旅行
可是我又沒想過做富豪去環遊世界啦~

唔通就係小時候的影響
所以現在我好仲意鬆弛熊?太懶了HAHA~
可是人大了,又有幾多人會以小時候的夢想進發?
又有幾多人可以實現志願呢?

我很快就知道自己那個變做雲的夢枇沒可以兌現,

小時侯的天真,始終要回到現實世界
於是我又定了一個夢想
其實本身我FEEL係現今來講很難實現的
就算我返足工,也非常難一個人去實現
可是現在已經實現了一半了~
另一半也快完成!
說簡單又不簡單,好難又未必~
志願=目標,最少現在的我是這樣認為
而我之前訂了的目標~
係找到一個好愛我的人,買物業,結婚!

朋友你地話我係咪成功了一半呢~

頭兩樣已經實現了,再來就是結婚
差2個多月都實現了~
六年幾長跑結束
去到人生的另一個階段
到時全實現後,
我是不是應該再定一個新的目標?
我想不必了~
因為我很知足的
再來就是我計劃我的下半生的道路吧~


夢想,志願,目標對有d人來講
可能真係發下夢就得
但我認為冇定下一個志願/夢想
那就=沒人生目標

所以一定要努力,
即使現在生活有幾辛苦難捱
有目標理想一定捱出頭的!!!!!


◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎
FIND ME: http://www.facebook.com/WinniejoyBlog
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()