close
之前ULTIMA II做特價,原價要4百幾蚊,我平成百蚊入手了
一用就愛上~比Q10更愛呢~
早晚都愛用佢~因為真係好舒服!
電腦節終於完結,我有返多D時間
可以分享下,打下日記~心情大靚~
我今次買的是
Ultima II Clear White Whitening Water Massage美白水凝按摩露

一款集美白、補濕、紓緩於一身的多功能產品。
蘊含生化科技合成的ATP、DNA,
天然提煉的黃杞茶精華和營養水
集美白、補水、激活肌膚再生3大功能
而且一盒有70ML,真係抵!!


一開出來,好細緻的乳GEL狀
淡淡的微橙香

質感柔滑而充滿水分,
還有小棒比你拿合適的份量
非常貼心

我沒有影面的,影手的比較方便
一查O左係手度,其實我用不太多份量的
即能見到豐潤的水珠
好強啊,不會即時吸收到乾

按多幾下,看見嗎,水份很充足
而且還能看得見~
而且透過輕柔按摩,不但能紓緩肌膚,

還將養份徐徐釋放,修護受損細胞,

促進新陳代謝,提升肌膚水份及彈性,

令膚色更白淨均勻。


用O左2WEEK後,非常愛!!
用完之後皮膚飲夠水,
仲很滑的~
我估我會KEEP住用啦~嘿嘿~
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()