close

每早返工前開始習慣食早餐
其實我從來都冇食早餐的習慣,
因為我食一點點就會飽~
而且太麻煩的也不太夠時間去整~
下午又多數我都會去了返工不在家
很難整到下午茶呢~
人地話食早餐可以精神D,心情都會好D
我就話,一來要好食,二來慢慢食至好FEEL~重要是美美的!!

說到美美先分享下我新的餐具吧~
朋友們看過都說很美~HEHE~


古銅色,真的太好看了,
滿好用,有時我拿來食麥皮呢~


花紋都算精緻,重點是........
超平HAHA~淘寶淘回來的,
$100有找HAHA~~~~~~~


另一樣呢是面包夾,其實都可以叫做蛋糕夾
超級方便呀!!!
一看見那花紋就愛死了>.<~~~~


講返個早餐先,
我個人是視覺行先的,
以唔識烹飪的我想說,
只想造簡單的


這個我把紅豆蓉加入朱古力,放在麵包上
把我可愛的鬆弛熊放上去
卡個型狀出來


再放入焗爐,焗多士5分鐘就OK了~
可愛嗎,可惜我沒朱古力粉,
如果唔係我一定整返個樣比佢>.<

PS.那個紅豆蓉加朱古力點來?笑死人~
其實係我學整冰皮月餅失敗O左,
不浪費就拿來整包包啦 XXXXD


◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎
仲有我近期最愛~
看看吧左邊那個綠色的東東,
是班紫蘭咖央丫!!!!


綠綠的,斑蘭太香了,但這個咖央不會很甜
非常適中美味,
我係BREAD TALK買的~
不貴,也很易保存,放雪櫃就好!!


拿去差係美心的小芝麻包入面
再放入爐焗4分鐘就OK
很香呀~~
而且食落表面脆脆地,好味!


有美味的包包當然我有時也會飲奶啦~
但是大部份次數我都愛沖茶~
很愛享受呢HEHEHEEHE~~~

沒有時間可以HIGH TEA,
就只好上班前用半小時去HIGH BREADFAST 啦HAHA~
每次整完心情都很好,
雖然都是很簡單的,
適合我呢個唔識煮野又冇咩時間的人~


◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎
講返茶~可以話係我最愛,
就算我唔食早餐我都會飲茶
可以話無茶不歡
因為我唔仲意飲汽水甜野啦~
我除了水,果汁,就是茶了~
之前買了的新茶杯
 [前文: http://blog.yahoo.com/winniejoy/articles/597658/index ]
當然就是買我最愛的茶啦~
以前我家有很多的,
現在暫時只有兩種,慢慢會多吧HAHA~
最愛的WEDGWOOD ENGLISH APPLE


單看個身都愛上了,很幽美呢~

一打開,超香呀,
沖出來當然有APPLE的香味啦
但不用怕,因為飲是飲不到甜的~
只有茶味,不愛飲甜的我非常LIKE!!

而且多人來時可以用很少就沖到很多人份量了!


另一個是新寵,太方便了~
而且也算便宜

這個很ZAKKA FEEL的盒子太美了~

這個品牌很多地方都有得買的,
MELSNA~全部系列都是用這種盒子呢~
一盒25包,一包可以沖4-5次啊


我今次買的是玫瑰花茶,太正了~
我本身已經很愛ROSE TEA了
這個比出面那些一粒粒ROSE整的更好飲
連BEE BEE都說好飲呢~
很香~
冬天飲的話可以落一點點花蜂,
應該會更好飲啦~
SO RELAX~


打開盒子,原來是推開的~
一推開就見一個錫紙袋
密封的,很好的設計
我開頭還在想木盒KEEP得好嗎~


顏色都很好看呢~

簡單的準備,就可以放鬆上班前的心情
繁忙下偷個閒也不錯吧~
當然遲了起來沒時間我就只好拿住紙包的玄米茶
沖出門口了>.<~


◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎◎
FIND ME: http://www.facebook.com/WinniejoyBlog
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()