close
今日4點約o左去星光大道選衫影pre wedding
唔知係咪我咩要求都up晒,
好快5個字已經選好晒衫=.=
一來我就話唔要平領,要心領,
唔要有紋,要紗o的,
唔要簡單,唔要好多閃石,唔要有粗帶,唔要藍色,唔要黃色
唔要紅色,唔要粉紅=.=
我選了一件拖尾婚紗,一件很紗的婚紗,
仲有件光滑半深線色裙,同埋一件裙色黑帶子簡單的晚裝~
我男友就選了一黑一白西裝=.="
唔知係咪剛食完飯
我穿衫真係比佢拉到好緊=.=一除衫就好似超舒服
跟住個女仔同我講到影相果時都係會改到好緊=.=
我呀~再一聲~我估我明o的人仲咩話影婚紗相係好倦同辛苦=.=
雖然我之前影開相,但好像影婚紗好似係另一回事=.="
之後又有好多好多為什麼~
又在想會唔會選得太快,係咪要磨耐o的?
係咪好急?
點解唔問我去邊影?
點解唔問我搵邊個影?搵邊個化?
o的衫ok?beebee話真係ok wow
bee bee話我緊張過度=.=""
明天打電話去同佢講要book就好吧=.="""

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()