close
超凍的澳門之行~只有5度@@

一早就出門口了~其實本身果晚我唔知點解訓唔著=.=


見有D時間,阿金又未到,同發發去O左STARBUCKS 食D野
呢個好多午餐肉丫,熱熱的好滿足^^



我地坐10點05分船,好快就到O左澳門
但係見倒HK有得申請E道就走去排隊
澳門人做野真係好慢,等O左我地成粒鐘
就訓著咁滯
但係好就好在,回程時過關唔使1分鐘HA~
下次同bee去佢未整,咁我要同佢再排多次>.<

過完關即去新濠天地,未去過
今次即去一次,因為想食飯果間野係果度=.=
上車佢仲有風車比我地,
但當然,最後少有地輸O左錢=.=
通勝冇點我=.=破財月



一入門口就見倒3D的美人魚=.=
其實個人不見得有興趣,
只係唔知點解好多人影,咁我又影下咁LA~=.=



最重要的,當然就係E肚啦
我地去滿彩堂!!!正~
係君悅酒店1樓~
要看更詳細的請入美食篇↓
http://blog.yahoo.com/winniejoy/articles/540118/index




食飽飽之後就入去賭錢吧~
都玩O左好少錢,但就輸啦=.=
玩到6點幾就走人~
點知都唔使點等車,佢呢間野真方便~
見佢門口有HARD ROCK車好型呀,影下佢HAHA~




回來HK後,本身想食吉野家,點知又好多人
最後食返SUPER SANDWICHES
個餐牌其實我FEEL好靚,不禁又影下了~食O左C12 HAHA~
都OK既個味
DRINK果個係MADE IN HONG KONG,的石榴汁
MADE IN HONG KONG係咪即係新鮮D呢^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()