close

剛剛星期一的放假,約了JOISSE 肥文 EVA AND BEE一齊出去買材料~
一早起身,仲早過返工
去O左吉野家食個早餐先~好豐富HAHA~~
我好似係度増肥咁~
食飽飽就出發,去O左太子先~
係金都行O左兩個圈~D野麻麻地......
跟住就走人~去O左繽紛廣場[洗衣街果度]


間野真係好大~好多好齊~
有D野我發現到時做下裝飾都幾好~
同埋有D讚嘆家下D假花
做得都好靚~
整得多,真係可以貴過真花~


本身想整紫色的花球,但係果間D假花紫色的好似麻麻
反而我最後買了ROSE + 繡球花~
又買O左D銀色波波,同埋一支支的珍珠
最後買埋絲帶~
花都太真了吧~好方便~
下WEEK就動手吧~


當然中間有D時間我地出埋尖咀
食O左個TEA,很久沒吃西多士了
係THE ONE 旁的源記度食啦
果間野都幾好食



同埋又去O左長沙灣溫馨無限度睇花~
果度點緊野,不太整齊
還是下次再去
就咁睇佢有D花都幾靚~
所以最後又返太子去返繽紛買料啦


最後去O左邊,就去EVA HOME LA~
睇下有咩野佢WEDDING時用完D野可以用返
不過都唔多野丫,
因為晚上佢同文威要出街,
SO坐O左一陣我地就走人LAW
肥文佢地就返屋企~
咁我同BEE就返元朗行下街
食個DINNER~
去O左新明皇度食日本野
好耐冇去了,記得果度係我讀書時成日去食的地方
真有點懷念HA~
朋友們你地有冇同感呢~

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()