close

之前係淘寶貪得意訂來玩的假髮
HA~好似髮質比我D真髮好=.=
呢個叫亞麻綠丫~
玩O左一陣影O左幾張相就收返好了~
因為我仲係病得好辛苦



13號果日我同BEE都放假
早上我成日都留O左係屋企
其實本身係預祝情人節既
但因我今次大病
咩都唔食得,所以就算了
但係晚上都係要出門口的啦
因為之前JOIN了大舞台的婚享會
就照出去了~
其實都好既,
在我準備結婚的地方過預祝的情人節~

中式禮堂,依舊不變,我應該都會用埋佢

最美的水晶燈


好似之前冇紫色花,
現在都加了紫色


HA~今次空閒地影~


另外仲睇埋新帖[加1千]
有3套的,只是我應該都唔會用
除非到時佢話唔使加錢LA


最新的椅套系列
之前係冇紫色的,是最新的
我應該都會選紫色了

同埋如果同我一樣都JOIN了席前佈置的話
好似有機會個名牌會唔同O左係2013年
好想快D睇下係咪有新名牌丫
唔使用果個圓的=.=

AND THEN 另外第二日14日情人節
我同BEE都要返工啦~
我依然仲係病到5顏六色
但晚上都有去搵BEE收工啦HAHA
本身心情唔係好好
但收倒BEE送我的鬆弛熊,
心情就好返了HAHA~

BEE BEE陪我去食粥~
真係婚前最後一年情人節
大病中度過,
真難忘>.<
返屋企即玩我可愛的熊HAHA~

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()