close


呢一編我想打好耐~
突然係fanny的facebook見倒張相,
廖b又有新玩具
但當一見倒呢個玩具,真係好正~
我記得好細個時都買o左好多好多家家酒的配件
但我就冇得咁樣一座過~
真係好精美~
第時我有小朋友我實買haha~
我feel其實都幾得意呀~
果時我記得遊戲機,電腦[其實我好細個已經有齊]唔係好普遍
女生們好多都有玩過家家酒呢個玩意~
成日問人食d咩呀,又切下野咁~
因為我住村屋的關係,我成日走出門口,
連賨物都拿埋,去拿o左花伴碟
又拔我阿女麻的草去切
當然後果就係比人鬧啦~
但係我都唔知點解會feel咁好玩wow
唔係玩呢d,就係玩紙公仔,
再唔係都係玩lego,去踏單車
但係好像玩在的小朋友都在玩ipad,打online game,玩電腦,玩電話function..
可能就是年代不同,少了一份純真
還是這個社會在物質化?
物質享受可以有,但我覺得要自己雙手去搵返來才充實
其實好多時唔一定要物質,
好簡單一個家家酒都已經係我細個時的一份滿足了
有同感嗎?
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()