激光脫毛呢樣野對我來講係想做好耐
但想o左幾年都冇做
終於係上年10月影pre wedding前我做了決定
去o左dermes度乖乖比錢去做



因為我想我結婚時又白又滑
同一了不了的心態去做

當然我只係做underarm同lip la~~
做到4月~其實基本上只做了5次~
我本身因為用拔毛機脫o左幾年
又用過好多唔同方法去脫毛
所以到做激光時
我係dermes個治療師話我毛囊閉塞
當然我第一次做機時已經完全feel倒la
痛到阿媽都唔認得呀~
眼淚都想出來
做到第5次,其實我已經d毛髮係生得超級慢
有d直頭冇埋
同underarm白滑o左,毛孔細返
成個月先生返幾條~
真係早知一早就做,
咁起碼唔使因為以前的拔毛方法
令到我有時發炎又閉塞呀~~
做到第4次時我已經冇之前咁痛
同少o左好多閉塞了

超good,我相信做多3次已經搞掂~

and then好多人都怕比人sell
但我上dermes真係從來都冇比人sell wow
仲有非常好飲的welcome tea~
服務超級一流~仲要治療師都pro~
環境GOOD~我本身係銅鑼灣做的,現在去了北京道仲正~
我覺得價錢都好合理丫
最重要係安全~

我上次偷偷地影了個room部laser haha
好似睇牙醫~
而我做lip的原因,因為係佢送的啦haha
不過我都有脫唇毛的習慣
因為我會化妝呢,
有毛毛化妝好難睇,
又唔貼~~想點丫~即脫~
脫唇毛真係超級快~
我一d feel都冇,只係少少吉吉地
話咁快就做完一次~
我每6~8星期就上去一次面對呢部機啦
第一次做時緊張得要命~~
不過為o左靚~冇計la kakakaka
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()