星期二收工時一行4人ME ,EMMA,FAAT, CHI 齊齊去食德國菜
是次為補祝阿CHI生日HAHA~
SO HAPPY NIGHT~
今次我地選擇O左去尖沙咀的
KING LUDWIG BEERHALL分店食德國菜

其他以前我已經係赤柱食過~好味~
尖咀分店都食過I FEEL同赤柱差不多,
環境好RELAX~~


↑註場都有BAND SHOW~
如果有人生日會有射燈射住,
同埋會有人唱生日歌~
氣氛都幾好~BUT如果想吹水的過,坐上面果層
OR近門口果邊D位會好D~

↓開餐啦~~~~~~先吃個頭盤~
芒果鮮蝦沙拉,MANGO唔會酸,
蝦夠大隻~可惜我唔食菜的~HAHA~

↓食德國菜當然要食腸仔~
發發好仲意食腸仔~之前食另一種的~
今次食同一個味~
IF仲意DRINK BEER拿來同酒一起食GOOD~
就咁食的話會咪比較重~

↓好~重頭主菜!!!!!
每次來必食~~~~~~~~~~~~
而我只會係呢度食,其他地方都唔會食啦~
就係.......德國咸豬手!!!!!!!!

一來是原隻上的~
你可以自己切又得
佢幫我地切都得~
其實自己切會有一點點難~

切得超快呢~3分鐘都唔使食得
外皮脆脆的~入面肉質依然滑
也保持倒肉汁~剛剛好~
建議3個人就食差唔多
2個人食太HEAVY了^^~

另一樣我的最愛!!!!!!!!!!
汁燒豬仔骨~~~~~~
呢度我地切4份,剛好一人一條骨~
其實如果我係西貢食的話
我一個人可以食4-5條骨的HAHA~~~
超JUICY~個汁都好YUMMY~
另外仲叫O左個黑豚肉雲吞
佢面果D細細粒係PO PO脆
我仲意個汁~TOMATO~唔會酸
但係又唔會糖,重TOMATO的鮮味~
雲吞皮我比較仲意薄一點,應該會更好
而肉汁很多~不會乾身~
個味都還可以~

大BEER~,飲完真係成日要去WC ,HAHA~

一堆的合照~~
雖然果日我超級眼訓,
早上又開完會
但一班人食好野我心情就好好了
HAPPY MOMENT


arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()