今日專登拿了補假,
終於同O左EVA ,肥文,JOISSE,文威
一行5人北上~
好少咁多人去
大家都各有各目標去SHOPPING^^

一早起身出門口,係落馬洲集合好晒人
就過關出發了~

因為怕重我拿了車仔CCCCCCC

今次的目的地就係我之前同BEE去行街的筍崗!
如果你係要睇下家俬,傢俱,精品,玩具,結婚用品..
筍崗都幫倒你~HAHA~
如果你真係好多野要訂,
好多野要買,又或是要睇下咁多間
對不起了,你要住酒店LA,
行一日是行不完的
特別係我呢D又要準備結婚,又要準備新居東西的人

之前我係有羅湖過關的,
但其實都沒關係,
因為我兩次去都係坐的士的,
所以其實都不太大關係~
只係羅湖上之搭的士係25蚊,
而係福田坐的士去係30蚊度,
所以睇下自己邊度過關方便就照去就好~

上次目標係睇傢俬的
未行完已經天黑了,所以傢俱的沒行到>.<
如果你想找田園傢俬可以看我之前一篇丫
http://blog.yahoo.com/winniejoy/articles/553246/index

好!今次也一樣先去帝豪酒店下車
一落車就是筍崗文具批發A 館
照正常行程,我地先去行了立興
今日超多人啦呢度
跟住店員男孩就話帶我地去佢地新店,
原來都開O左兩年,
只係大家上網都只看見人地介紹去舊店買結婚用品=.=

新店位於行前D,好易見倒,那個筍崗的工藝城,
3期的,只是不要去高的那庭,
要由旁邊冇咁高果座入,一入去行前幾間就會見倒立興了

呢邊呢間比較好,不會迫,而已貨比較多同整齊
老細都係呢邊WOW~
肥文佢地就買了一堆
我之前買了一次,但今天只買了介子墊就好了
其他的下次再買
呢邊連姊妹裙同掛都有@@
唔貴,但你唔好認為會好靚LAW~同金都差唔多...
同完其實都係工藝城度行,因為上次我來時沒有行
上次主要行傢俬店啦,今次要看其他的
我要找我的CANDY JAR,
HK買都很貴,我結婚時會用
我不想租,反正用完我可以拿回家放東西麻~
同時睇埋TEA SET餐具

本身我想係YAODINGART度買的,
但拿上手很重,呢個只要百5蚊
最後都係行下先
再行呀行呀就去到同座樓上的尚格
佢D野都OK呀,好多我想要的JAR買
最後我選了一個~就是戰利品那邊的一個
很抵呢~80蚊人仔!!!!!

中途見倒間店,好美,
可惜我還不用買盒子
鐘子悸沒有特別喜歡
因都太大了,不然我喜歡的又太細
SIZE不合,但喜歡田園風的都可以去找找看看丫

行完工藝城都天黑了
我想買最後一定要買的東西就是我新居的田園鐘
這家店是新開的
叫愛‧尚李氏生活館
地址是筍崗文具批發市場B棟3085鋪 [就是立興旁的那棟]
電話13684903026
店長應該係兩公婆來的,非常非常友善
佢知我有寫開BLOG我買東西順道幫手介紹給朋友
當然我也很樂意~
因為真的很便宜,
他們第一日開張,我之前去第二間問過田園的鐘都開很貴
佢地反而介紹得很好,又拿電試比你睇
開價也比其他的便宜很多 [差不多人地開2百,佢就開百5]
我也買了2個呢~
我沒什麼去講價,佢自動話平比我
本身估計300多元買到的東西
現在只用了190元就買好了^^
而且東西都很好,用料都不錯~


,
 

今次的收獲真的不少呢~
其實太重了,我拿不到很多
遲點去時再買~
先看看啊~今次的都超精美

~BEAR BEAR結婚介子墊~
還未想到會不會加工,不過不加工好像也可以
反正只出場一次
這個在立興買的~只要35蚊人仔



之後行O左非常非常多間店
最後終於買到了CANDY JAR
呢個一定會加工啦
希望我唔會懶到結婚時放出來只係得一條絲帶
HAHA~貼個閃石吧~
這個只要80蚊人仔呢~
我之前係HK搵到要死係太子見過
都要幾百蚊呢
SO我山長水遠都要帶佢返來~



到了最後一間店
今天最美的戰利品
買到我想要的田園風的鐘
重要的是當秒針在行走時
很安靜沒聲音的
先是很精美的巴黎鐵塔
很復古的,我會放在新居的睡房
這個是全木的,白色的油

沒味道,很精美
我超級喜歡,重要的是~
很想知價錢嗎?
只要70蚊人仔丫,嘿嘿~



另外一個都是同一間店買~
看完巴黎鐵塔還不夠吧~
再買了一個田園風重口味!!!!
將會放在我新居客廳的~
粉強勢!!!!

看看吧白色的田園鐘,
遲點我搬去新居,一定要連飲下午茶
連看住個鐘,看下雜誌,上下網RELAX一下!!!
講返個鐘~這個鐘最特別之處就係...雙面了!!!
所以電也要X2粒,旁邊那個扣
好像盒子的可以打開個鐘入面
就可以換電了~
再說兩面都是一樣的^^



呢一個的CLOSE UP都好美~
我其實都滿喜歡呢種風格的




而個WELCOME牌,可以扣落去又得,
唔扣都得~
不過扣落去都幾OK既~
睇下到時我安裝佢係幾高先LAW~



重點~雙面的要幾錢呢?
平平平平平~
120蚊人仔咋!!!!!!!!!呵呵



行到店都關門,天都黑,7點幾
就拿住重重的東西,去吃飯吧
今次晚飯去了很多人去筍崗都會去試的西湖春天

但小心,等位時佢地會話冇位,
跟住又問你要唔要VIP房要比多10%小費
轉頭見你唔想,又有位比你~
上去到去坐底
佢唔會講比你知有咩茶,成日都話冇
一口就叫你話飲龍井,成10蚊茶位==
我地商議好耐,我地係咁問問問
佢先講有普通菊花茶,5蚊茶位~
真係一唔小心就中招~
之後我地點點點菜了,大家都餓~

上菜了!
追度還可以,吃一碟來一碟
雖然服務生有點"鬼"
但服務有禮貌,有質素,勤快
先看看我地今晚的晚飯

龍井蝦仁 98蚊人仔
呢個幾好食,食落清清地有龍井味
蝦仁全部起晒腸,唔係冷藏蝦


獅子球 20蚊人仔1粒
都幾大粒,同埋佢都幾好食
多肉汁,熱住上都OK
比想像中大粒,2個人食一粒剛剛好^^


小龍包 以隻數計6蚊人仔一隻
個人認為唔食都冇所謂
個皮太厚,表面太乾身,肉汁不算很多


栗子炆雞 42蚊人仔
呢個用來食飯一齊食正~
其實之前見倒好多BLOG友都有食
栗子果然甜,雞肉不乾身,不會"鞋"口


西湖牛肉羹 38蚊
其實IF6個人食1人1碗剛剛好
和HK食有點不同
食得出佢係先用牛肉整個湯出來
而唔係好似HK咁炒D牛肉再放去整湯
所以佢有好重的牛肉味
豆腐滑,可加點胡椒粉更好味


傳統糖醋里脊 42蚊人仔
呢個好正~佢外面係糖膠,
但不會超甜
沒骨,外皮很脆,但不乾身
很少見BLOG友介紹這個
我覺得幾好食~
想食?唔好叫錯,因為佢仲有個係排骨的..


杭州炒飯 36蚊人仔
GOOD GOOD,我好仲意食呢種飯的
有多種米係入面,有咬口
但比較健康


老杭州生煎包  4蚊人仔一個
圓圓的,外表OK,
可是有比較下,
我還是仲意食我鋪頭樓下萬家村的生煎包多D

呢個皮不太厚,肉汁也很多
但我FEEL少少咸
同個外皮唔夠乾,但仍有點煎香的味

最後送糖水,紅豆沙
呢個真係十萬個救命
難食到冇朋友~
怪味,我一口就吐了出來HAHA~
試過你就知!!!

食完飯就返HK LA
回家後我把東西都PACK返好箱~
仲寫埋字,應該唔會破吧~越來越多野了~

打了4個鐘終於打完呢篇
希望大家唔會睇到想ZZZZZZ啦HAHA~
我都超倦呢^^








arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()