close

給懶惰的朋友~


20歲前我從來唔仲意買護膚品
依然日日化妝,
到我做埋美容顧品,先開始買下護膚品
不以為然~
到我23,4歲開始,唔對路WOW
皮膚,毛孔,乾紋,開始嚴重~
果日基本上每日都要用MASK先得~
如果唔係乾到好辛苦
開始用返D好少少的護膚品
跟住就係去到25歲愛上用護膚品,
反而化妝品我買少了很多,因都一堆夠用了~
愛上去試各色各樣的護膚品
當然我可以接受二千元內的護膚品我都愛試

26歲開始用埋導入導出機

也因為28歲我就要結婚,
要把皮膚質素推到最好~
27歲1年時間,我開始用足份量
之前也很清楚自己用邊種比較適合
甚至乎我用護膚品有些朋友都會問我那樣好用
以前都只愛問我化妝品的呢~
也有一"大"堆朋友因為我新的日立美容機
比我毒到各位都去了買haha~

現在經我努力地查野做機

皮膚已經好返好多~
甚至我1個月只是用了4片的mask
只是我內分泌失調總是有時會有一粒倉
我都有點讚歎
甚至我用護膚品有些朋友說我上腦了~
什麼平呀貴呀都放上面試那個好
還好我是很少機會敏感的~
而且朋友們也受惠haha~不好用不用買了= =+

春夏秋冬,看溫度,去的地方,日夜,用都護膚品都不同的~

爽膚水,乳液,精華素,眼霜,面膜,日霜,晚霜,導入精華,眼精華,保濕水......
我腦子記得很清楚麻^^
還有半年倒數~呢半年我主要做收毛孔,淡斑就好~
我用了1年半時間由超乾性皮膚漸漸變回中性皮膚了~
也開始乖乖地早點zzzzzz
因為黃金時間吸收護膚品可比平時快60倍呢
同埋我唔仲意去美容院的,都係自己搞掂

其實我有點後悔點解唔一早開始護膚

如果我一早有做好的話,就不用用了那麼多錢去整返好d皮膚
就算你個妝幾靚,你d化妝品幾掂都好
皮膚唔好死梗,好快過多幾年你就知唔做mask睇你點貼妝
睇下你毛孔有幾大,黑頭有幾多~嘿嘿


女人呀女人

除非你天生麗質,
如果唔係都係乖乖地唔好懶
不要只化妝不護膚~
膠原蛋白流失唔係25歲開始ka
係冇分年齡
幾時keep,就keep得靚幾耐
我做了人版~

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()