ULTIMA II的FB官網
http://www.facebook.com/ultimaii.hongkong

關於

簡介
ULTIMA
II早於1980年率先研發出100%純穩定性膠原蛋白「Collagen
Complex」,

推出CHR緊緻系列,是研發膠原蛋白護膚產品的先驅;
並於過去30年來領導膠原蛋白科技領域發展,
至今已推出多項突破性膠原蛋白護膚科
技,

包括2005年推出90%高濃度膠原蛋白的Extraordinaire純膠原蛋白極緻精華療程,
近年更將膠原護膚科技推向顛峰,
揉合法國嶄新
Trylagen™膠原激生精密科技、

Dynalift™膠原肌膚還原科技、膠原高壓密封導入技術,
以及Raffermine™膠原重塑技術,
建立美容界
首個全面的頂級膠原蛋白修護系列-Extraordinaire純膠原蛋白系列,

以獨有90%高濃度膠原蛋白精華配方,
推出眼部再生昇華組合、極致水分精
華、再生緊緻療程,

以及全效再生眼膜及面膜,
實証有效令膠原質、量迅速飆升,推動肌底膠原迅速自我重新列序,
重建豐厚膠原組織,將膠原蛋白科技徹底推至另
一巔峰。

至尊功效不但嬴盡全城口碑,更屢獲多項權威美容大賞,
奠定美容界「膠原蛋白專家」的權威地位。


超正~~我一直好想試呢隻牌子的東西,
好多人一定見過,但未必去用
但係好多MODEL都會用啦
我申請了試用HAHA~
呢個牌子最出名係收毛孔同去乾紋
但係又可以過係貴婦牌子HAHA~
因為都唔平KA~
比SKII還要貴
但佢冇人地做咁多廣告,

不過如果真係WORK既,
有PROMOTION下又真係唔算貴~
我冇睇錯,係100%回復柔嫩細緻

用過的BLOG友,MODEL
好多都話用O左一支已睇倒效果~

仲要剛剛有PROMOTION,半價WOW~
唉~唔知仲有冇LA,因為佢寫到4月30號
真想一試~剛好我的精華素已經給我用光光~
現在在用之前拿的各大牌子SAMPLE中~
還可以用住1星期吧,
得閒走去睇下佢仲有冇呢支野既PROMOTION先~
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()