close

話咁快就過O左一年,
上年的5月20日就是BEE BEE同我求婚的日子

而我地WEDDING會係11月頭就係山下村擺盤菜


BIG DAY就係13年1月3日[一心一生]
係上環西港城大舞台擺酒





呢年過得特別快,上年到現在我已經做好晒好多野~
時間都分得唔差~
BOOK衫,BOOK場,BOOK 影相,
PRE WEDDING,化妝,通通的我極速完成

整下呢樣整下果樣原來都過得好快~
好多朋友都熱心的幫我睇下呢樣睇下果樣搵下呢樣搵下果樣咁
非常感謝姊妹,有D又自己買好姊妹裙,
又D又自己搞掂化妝,不過唔識化妝都好,我都會可以代BOOK既~
兄弟姊妹們辛苦了~^^~
◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎



而呢年來又完成一個ITEM,就係買人生的第一層樓
過多幾日28號我就去收樓,
應該6月30號我就會成為大圍居民的一份子~
呢個月可能我會勁忙
◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎○◎

明早起身,照返工~
收工跟bee bee一齊去尖咀食飯haha~~~~~~~
遲d再update下我個wedding 進度表~
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()