close


yesterday收工去o左olive cafe & bar開 isaac & josephine 's BIRTHDAY PARTY
一行十人去食dinner,野食ok既,不過有一樣野好唔掂,
就係佢推介既意大利飯,真係
我從來冇食過o的咁難食既意大利飯law,
我係朗豪坊間簡單廚房食八十蚊既都好食過佢個百幾蚊呀
食完之後仁仔先返屋企,
其餘我地班人有兩個有車
9條友向深井出發食發記糖水
不過都係一樣同mk果間一樣冇咩特別
唔算好食...
玩我地就玩得好開心,仲出o左個英雄版生日歌
笑到我胃痛~玩到咁上下就返屋企law

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()