┌●○求婚一年紀念520○●┘
收工即gogogog去尖咀~~~~~~~~相約mtr等~
今次去食ruby tuesday~
其實我都幾仲意去呢間野度食



先來一杯大大的冰茶~,真係好大杯ka
我好仲意飲呢杯野~大杯未計加一好像五十幾蚊度~
仁仔親手整o左張卡比我
haha今次呢張好得意,有對白的~笑~
之前其實我都收過好多張~

仲有之前送我的電話^^


主菜來了~
個洋蔥圈好抵,做野promo $20蚊咋~~
仲叫o左個10oz肉眼 同my love豬仔骨~
個人feel肉眼都係outbacks好食d
豬仔骨超美味~~~~我點了蜜糖汁呢~
而d伴菜焗薯都好好味ka~
本身想食埋佢既甜品,但太飽了
唔食lu~ haha~埋單都係4百幾蚊,
因為我地有discount haha~~~
happy 過後,就要忙收樓d野了>.<~
arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()