close
平時放假我多數回返屋企同屋企人食飯
食完先返大圍
今次回家交代一下WEDDING的東西
又吹下水咁~
唔知講開我BIG DAY時媽媽有冇飾物襯裙
突然就上媽媽房
現在才知道屋企有個夾萬係度=.=
好舊式的,不方便影出來
但我滿喜歡的~
之後打開夾萬
看見很多沒見過的東西
金器,媽媽的結婚介子,還有爸爸親手造的寶石頸鏈
開下開下D盒,又發現鑽介,
一手拿了來帶HAHAHA~
原來我的手指跟媽媽的差不多~
拿下拿下,好了,主角出場
阿媽的珍藏
分享一下,我沒影晒呢,
只要主要我最喜歡的~
HSBC 10紋紙,
好大張呢~~~好得意丫~
很舊了,只有一張~


第二張是100蚊的西德紙~
現在不能用了~所以都是珍貴的~
但是我還是喜歡HSBC的十蚊紙,HEHE~


登登登登,咩係大洋呢~
睇電視成日講
真身!!!!!!
拿上手真的好大~
造工很精美
我影了其中三個~
百年歷史~~~~好珍貴啊~~~~~~~


媽媽說是以前婆婆送比媽媽的~
媽媽說現在送給我
可是我沒收下呢
以我的性格很怕會整唔見
所以還是放係媽媽度好吧~
反正媽媽都很珍惜~用小袋子包好~
而且係婆婆留下的,
很有紀念價值

有時舊的東西,
很值的回味,珍惜
一代傳一代的更有意義~

*
*
END
*
*
*
*
HOW TO FIND ME?↓


OR
http://blog.yahoo.com/winniejoy/articles/page/1

arrow
arrow
    全站熱搜

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()