保濕!對我來說超級重要~
全年都要做的~更何況夏天過去
秋天到來了~轉季可以要嚴選保濕用品~
除了做MASK,查面霜外~
不可缺少的就是爽膚水
不要少看呢樣野啊,市面上有各式各樣不同功能的爽膚水


大前提下,MUST用無油無酒精成份的~
而我自己習慣用強勁保濕功用的爽膚水
因為收毛孔我不認為很有用,我比較相信用精華素多點~
所以我認為第一樣查係皮膚的就是要有超強保濕功效的產品
當然我有些小TIPS留返下篇才說吧~
先說說一下我暫時用過最仲意用的保濕爽膚水
有三支呢
其中二支我已經分享過了~
現在我是三支同步早晚使用的~



第一支是KIEHLS FRENCH ROSE WATER [玫瑰水]
這個價錢平,想買也很方便,
因為KIEHLS有很多的分店呢^^
有淡淡的玫瑰味道
用化妝綿拍上面滿舒服的~

當然價錢也一樣不貴啦~

第二支係合作試用推介的NU SKIN 保濕水
我現在多數是補妝用
有時成身都噴啦~
甚至有時查爽膚水前我也會噴幾下~
因為呢支野噴完後佢保濕時間KEEP得很長的
沒有香味,很自然


重點來了~AVANTIA  的serum extreme~
超級保濕的保濕水精華~
市面暫時應該不會見到有得買
呢支野係我用過咁多品牌中最保濕的~
現在我拿來做導入用~
其實就咁拍上面都好強勁的保濕啦~
其他品牌可以話係冇得比~
如果你好似我咁有導入機,
可以再見倒個效果更明顯啦~
只是如果你是入私家小瓶子改成噴霧用的話
就不夠nu skin細緻,
但呢支野其實同時係一支serum,
可以說成類似神仙水,魔幻水....果d產品咁用
而且每日把化妝綿浸濕"fu'係面一陣
可以有美白光澤皮膚的功效,
是我暫時來說我的保濕水產品的best choice!


.
.
.
end
.
.
下篇~超詳細美容開箱文^^~

想睇更多即時更新?↓





arrow
arrow

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()