close
終於都開打了~最近也買了不少的護膚品
當然試了一陣時間才打分享啦~
秋風起,皮膚變乾,
唔好以為冬天先乾到死~
轉季天氣令皮膚適應力差,
保濕去紋一樣重要啊
GOGOGO睇下我買O左D咩來迎接呢個秋天吧~


先來ULTIMA II PROCOLLAGEN 微晶膠完蛋白系列

左邊那個是最出名的
PROCOLLAGEN EXTREMA 微晶膠原蛋白再生水
簡稱蛋白水~我想買佢好耐了~
本身太多什麼神仙水,魔幻水XXXXXX
幾辛苦先用晒呀


先講下支蛋白水先~
佢非常清爽,可以有即時軟化及柔滑皮膚
重整皮膚鎖水能力,
平均油脂分泌
同時KEEP住用可能毛孔細緻
因為係不含油份,
令之後使用的護膚品更易吸收~

我先倒上手,好清啊~
見唔倒有咩色,同時的微香
個人認為比神仙水更好~\
可以話神仙水好多人都說好臭=.="
神仙水可是用幾年就開始不太吸收了~
所以我轉蛋白水~,也不怕會有粉刺~

好易用呢,早晚洗完面後,用4-5滴係手掌心,
拍於面同頸度,記住唔好唔記得條頸啊=.=~


STEP2~到右邊呢支啦
配合蛋白水用更好呢~
PROCOLLAGEN EXTREMA微晶膠原面部精華

呢支係易於吸收的面部精華,
有保濕,修護,緊緻功效
幫助發揮全面的更新及抗衰老功效
令皮膚有返光澤~


這個使用都很簡單,
每次按3下,

用指腹輕輕按摩,
直至完全吸收~

其實秋天現在呢D時候用
都吸收得幾快KA~
乳液狀本上面和頸都不錯啊~

好了又係冇化妝相了=.=~
之前用了SKII 28 DAY D斑已經淡色了很多
轉季令我毛孔粗了
用了2星期蛋白水
開始好返好多了
放到很大都不太粗↓


頸紋都不算很多,
因為我一秋天轉季就非常乾的,
所以要好好護膚啦~

其賨皮膚有75%由膠原蛋白所組成
而好多護膚品都只係做到表層保濕
而ULTIMA II最出名就係佢的膠原再生激活科技
佢既4大草本植物活膚力量
可以加強皮膚的再生機能~
每逄轉季都非常適合使用膠原再生產品的時侯啊~


另外講完ULTIMA II 到SKII啦HAHA~
之前買了眼部產品來配合呢個秋天~


主要最想用的就是SKII呢個
SKIN SIGNATURE EYE CREAM
真係好耐用WOW
我用O左2WEEK都好似冇咩點動過咁

佢送O左支按摩棒~
配合按摩去做更有效果~
個人認為,開頭唔抱有太大期望
但我超努力的早晚跟足佢的按摩方法
很驚喜的,我那天生很深色的黑眼圈
每次做完後都即時紅紅地~
做了2星期,真係見倒淺色了一點點WOW~
很開心,我會繼續去做
真係有用我再詳細打個分享吧~



另外送的那個STEMPOWER
一早已經試用了2WEEK了
只係查上面都幾舒服
都好適合秋天用
不會油~
但我沒看見什麼的效果而已
暫時分享住咁多先~
應該都夠我今個秋天轉季用了~
唔知大家都買好秋天的護膚品未呢~

END


HOW TO FIND ME?↓




arrow
arrow

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()