就快結婚,皮膚狀況我非常關心啦
我還是不愛上美容院
只愛自家美容
一來省錢
二來不怕人地用O左D咩係我查面倒

之前分享過日立的導入導出機
深受大家喜愛
身邊的朋友很多都比我毒到齊齊買了[奸笑]
現在我都間中在用
因為太忙了,不能每天都用啦
可是我現在又多一位新歡
逼使我每日早晚都用~
可能很多人都會對佢有興趣
就係TALIKA LIGHT DUO!!!!!!抗皺美白淡斑器~

GOGOGOGOGGO開箱了~

看國非常齊全~很多件呢~

呢部新機,可以發出兩種特定的光頻
有治療衰老,污染同紫外線所影響皮膚的問題:
    皮膚失去彈性,幼紋和黑斑,收毛孔
    可以用係面部,眼部輪廓,唇,手,脖子上

最強既係,佢係法國最著名的BAND NAME
由TALIKA 實驗室,美國航空和宇宙航行局
一齊研究出來的光療儀器


叉電都很輕鬆
那個頭可以換的~
方便去旅行時叉電~


那個小巧的機身,好像鏡盒吧~
又唔重帶出街去旅行都好好
要轉開白色果面先至會見倒叉電口呀~~

支援USB叉電丫~

叉好後會變綠燈的
到你差不多用光光也會見倒紅燈的呢~

好了睇返部機先~
佢分兩面的啊~
說明書也寫得十分清楚
不會不記得啊~好易用~


銀色呢面係590波長黃光,
簡單來說就係用來增生骨膠原蛋白,
之前有看過ULTIMA II產品文的話,
應該大約都知道骨膠原蛋白對皮膚的重要性啊

而另一面白色的是LIGHT 525,
也是我想買呢部機的重點,
因為我天生有斑啊
用過各大平貴護膚品都冇咩料到
近來用得較好的,可以係SKII 28DAY了~
叫做淡倒少少

而呢面就係幫人做美白,去斑啊~

看看兩個燈
用法也很EASY
每日係所須的部位照就OK

590波長那邊~
黃燈會閃下閃下的,
一次45秒一個位就OK啊
這個每日只可以照一次~
個人認為晚上照較好~

525波長那邊
綠燈會長著1分鐘啊~
這個要每日早晚各照一次~



就是大約離面3CM就可以了啊~
夠時佢會自動關機,好似導入導出機咁
對了就算化了妝都可以照的~
因為佢唔係紫外線,所以幾時照都得
只係我會跟佢早晚都照~


另外我是十月買的,做PROMO LA~
都幾多野送,我係THE ONE果度買的啊~
先有BEAUTY BAZAAR送的化妝箱
質料也不錯的啊~


還送了面膜,仲有很SPECIAL的眼MASK
遲點用了寫個分享,超搞野啦~

MY TALKING..........
為測試佢係咪真係WORK,
我會起碼3WEEK-4WEEK先會發用後感文啊~
現時我用了1WEEK,其實都有D理想
我好像比其他人更快見倒效果啊
只是要再用多排先打啦~

另外我也做了個小小測試[當自己係白老鼠]
照燈時係唔會有感覺的,個人認為
而使用會令皮膚美白都產品/機
大部份都會令皮膚較乾,
保濕力較低
所以為試下佢LIGHT 525那邊有冇用
我用自己的面~照同一個位2次
照完真的會很乾啊~,咁就知道佢真係有用了
當然以後我都唔敢咁做了>.<~HELP~~~

請等我再發分享文吧HAHA~~
我已拍了第一日試機時的皮膚狀況了
看看到時的對比吧~



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

想睇更多即時更新?↓



arrow
arrow

    winniejoy 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()